MARKETING INTERNETOWY
Pozycjonowanie stron i reklama w internecie
Twoją usługę realizuje zespół. Jesteśmy pod ręką i pod telefonem, by odpowiedzieć na Twoje pytania, zareagować na zmiany i wychodzić z inicjatywą. Wszystko po to, by nie dać się zaskoczyć nowym algorytmom i oczekiwaniom internautów.
Pozycjonowanie stron internetowych
Daj się znaleźć swoim klientom. WYPROMUJ STRONĘ INTERNETOWĄ W GOOGLE przy pomocy ekspertów SEO/SEM.
CZYTAJ WIĘCEJ +Pozycjonowanie sklepów internetowych
PODBIJAMY WYSZUKIWARKI, dla naszych Klientów i ich biznesów. Skorzystaj z ofery pozycjonowania.
CZYTAJ WIĘCEJ +Reklama w internecie
Kampanie Google Ads, reklamy kontekstowe czy remarketing pomogą wypromować Twoją firmę wśród zainteresowanych Twoją ofertą internautów.
CZYTAJ WIĘCEJ +Copywriting SEO
SEO copywriting to sztuka pisania wartościowych treści na strony internetowe, czyli takich, które są przyjazne dla klienta (sprzedają produkt lub usługę).
CZYTAJ WIĘCEJ +Poszukujesz specjalisty od pozycjonowania stron?
Zleć to nam profesjonalistom, którzy od podstaw przygotują dla Ciebie kampanie. Jedyne co pozostaje w takiej sytuacji to kontakt z nami w celu zaplanowania kampani.
Tworzymy profesjonalne skuteczne pozyskujące bardzo dobre kampanie reklamowe.
Proces pracy
1. ANALIZA POTRZEB KLIENTA I BIZNESU
Jest to etap, w którym należy przeprowadzić wywiad. Wywiad ma za zadanie określić w pierwszej kolejności potrzeby klienta. To jak bardzo rozbudowana będzie kampania reklamowa.
2. TESTOWANIE KAMPANI
Jest to uruchomienie testowej kampani reklamowej wraz z wszystkimi narzędziami analitycznymi. Ma to na celu utwierdzenia nas w poprawnie zaplanowanej kampani reklamowej.
3. WDROŻENIE / DEPLOY
Należy uruchomić właściwą kampanie reklamową, z odpowiednim budżetem oraz mierzyć ją narzędziami analitycznymi. Należy również przeprowadzać co jakis czas kompleksowy audyt strony.
Pozycjonowane projekty
Pozycjonowanie stron internetowych (ang. search engine optimization) – to szereg działań marketingowych mających na celu uzyskanie możliwie najwyższej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwarek internetowych (np. Google). Bardzo często pozycjonowanie nazywane jest również optymalizacją strony dla wyszukiwarek internetowych lub po prostu SEO.
Walczyć o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania może każdy materiał, jaki tylko uda się odczytać i zaindeksować robotom sieciowym Google. Udział w tym niełatwym wyścigu mogą brać zarówno firmowe serwisy i sklepy internetowe, jak i blogi i portale o innym charakterze. W zależności od tego, czy zależy nam na promocji ogólnopolskiej (lub nawet ogólnoświatowej!) czy też widoczności strony dla użytkowników z naszej okolicy, pozycjonowanie możemy podzielić na lokalne i globalne.
Aktualizacje algorytmów
Każdego roku Google zmienia swój algorytm ok. 500-600 razy (a nawet więcej!). Większość zmian jest drobna, ale raz na jakiś czas wprowadzana jest duża aktualizacja algorytmu (taka jak Panda, czy Pingwin), która mocno wpływa na pozycjonowanie i wyniki wyszukiwania.
Znajomość dat aktualizacji pozwala specjalistom ds. marketingu w wyszukiwarkach internetowych wyjaśnić zmiany w rankingu i w ruchu organicznym na stronie, a także poprawić optymalizację. Poniżej znajduje się lista głównych zmian algorytmicznych, które miały największy wpływ na wyniki wyszukiwania oraz pozycjonowanie.
MOZESZ LICZYĆ NA NASZĄ PEŁNĄ ENTUZJAZMU POMOC I INDYWIDUALNE PODEJŚCIE.
Obecność swojej firmy w sieci warto powierzyć fachowcom.