REKLAMA W INTERNECIE

Reklama w internecie w PB MEDIA Studio Strony & Sklepy Internetowe

Jeśli i Twoi klienci coraz częściej robią zakupy przez Internet i nie lubią tradycyjnych czy przypadkowych reklam, to z pewnością chętnie klikną w linki sponsorowane Google Ads! Twoi Klienci z pewnością też tak korzystają z Internetu - pokaż się im poprzez Google Ads. Możesz podążać za ich zainteresowaniami i reklamować się w wielu kanałach. Najchętniej wykorzystywanym przez naszych Klientów rodzajem kampanii PPC (płatnej za kliknięcia– pay per click) są linki sponsorowane Google Ads.

Ta platforma reklamowa udostępniona jest bezpośrednio przez Google. Umożliwia sprawne umieszczenie sponsorowanego wyniku wyszukiwania na pierwszej stronie wyszukiwarki nad wynikami organicznymi lub pod nimi. To reklama, ale dyskretna i odbierana jako poszukiwana informacja. To ta odpowiedź, której internauta oczekuje na swoje własne zapytanie. Kampania Google Ads może być krótkotrwałą i relatywnie prostą akcją reklamową w wyszukiwarkach - albo procesem opartym na długofalowej strategii i wielu kanałach. Chętnie opowiemy o naszych doświadczeniach i standardach w obsłudze kampanii Google Ads.

Szybki efekt

Zaraz po uruchomieniu kampanii AdWords (Google Ads) reklamy zaczynają się wyświetlać, a pierwsi potencjalni klienci trafiają na stronę reklamodawcy.

Elastyczność

Kampanie Google AdWords łatwo modyfikować np. zmieniać wielkość budżetu, słowa kluczowe, na które wyświetla się reklama, treść reklamy.

Precyzja

Dzięki różnym metodom kierowania reklama Google AdWords trafia do użytkowników zainteresowanych konkretnym produktem lub usługą. Efekty kampanii są łatwo mierzalne. Przy prawidłowej konfiguracji konta czarno na białym widać, czy kampania PPC realizuje założony cel (np. w postaci sprzedaży w sklepie internetowym).


Puzzel tło Reklama w internecie

Kampania Google Ads, to forma marketingu w wyszukiwarkach, która umożliwia wyświetlanie w wynikach wyszukiwania krótkich tekstów reklamowych, na podstawie wybranych przez reklamodawcę słów kluczowych i linkowanie tych reklam do wskazanych stron internetowych. Reklamodawca płaci, gdy reklama Google Ads zostanie kliknięta przez użytkownika i zostanie on przekierowany do serwisu reklamodawcy. Dzięki temu reklamy internetowe trafiają do osób, które są zainteresowane produktem lub usługą i w danym momencie wyszukują go w Internecie.

Reklama w wyszukiwarce w formie tekstowej składa się z dwóch nagłówków do 30 znaków długości, pola tekstowego (do 80 znaków) i wyświetlanego adresu URL (do 15 znaków). Mogą im towarzyszyć rozszerzenia reklam, m.in. linki do podstron, kierujące do najważniejszych sekcji serwisu, rozszerzenia lokalizacji wskazujące fizyczny adres reklamodawcy oraz rozszerzenia połączeń, prezentujące numer telefonu i umożliwiające połączenie telefoniczne po kliknięciu przycisku „Zadzwoń”.

Kampanie Google Ads to także wyświetlanie reklam graficznych (bannerów) w sieci współpracujących z Google stron, czyli sieci reklamowej Google (ang. Google Display Network, GDN), sponsorowanych treści wideo na portalu YouTube oraz reklam w poczcie Gmail.

ZADAJ NAM PYTANIE

Koszty kampanii reklamowej

Kampania linków sponsorowanych jest zazwyczaj rozliczana w modelu Pay Per Click (reklama PPC), czyli kosztu za kliknięcie reklamy. Reklamodawca ponosi koszty tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie w reklamę i przejdzie na jego stronę internetową.

W przypadku gdy reklama Google Ads wyświetlana jest na stronach partnerów (w formie tekstowej lub graficznych bannerów) możliwe jest także rozliczanie za tysiąc wyświetleń reklamy.

Jak możemy pomóc?

W praktyce prowadzenie kampanii Google Ads warto jednak powierzyć wyspecjalizowanym firmom partnerskim, które potrafią optymalnie wykorzystać budżet na realizację założonych celów biznesowych.

Nasi specjaliści przechodzą regularne szkolenia i testują najnowsze rozwiązania. Bardzo wysoka ocena naszej skuteczności oraz zdobyte specjalizacje potwierdzają nasze kompetencje w zakresie prowadzenia różnego typu kampanii.

Jak działamy?

W ramach naszej usługi prowadzenia kampanii przygotowujemy, konfigurujemy, oraz na bieżąco monitorujemy i optymalizujemy kampanie reklamowe Google Ads.

Klient ma przypisanego indywidualnego opiekuna. Nasi specjaliści AdWords są w stanie od początku podpowiedzieć, jakiego typu kampanie najlepiej uruchomić, jak dobrać słowa kluczowe i ile zainwestować, aby reklama w AdWords przyniosła pożądane efekty.

POZOSTAŃMY W KONTAKCIE

Jesteśmy tu dla Ciebie

Porozmawiajmy o wycenie oraz naszej przyszłej realizacji. Postaramy się zaspokoić jak najlepiej Państwa oczekiwania.

Sukces! Twoja wiadomość została wysłana.
Error! Nastąpił błąd wysyłania wiadomości.
MARKETING INTERNETOWY

Powiązane oferty

Porozmawiaj z nami

MOZESZ LICZYĆ NA NASZĄ PEŁNĄ ENTUZJAZMU POMOC I INDYWIDUALNE PODEJŚCIE.

Obecność swojej firmy w sieci warto powierzyć fachowcom.