MARKETING INTERNETOWY

Pozycjonowanie stron i reklama w internecie

Twoją usługę realizuje zespół. Jesteśmy pod ręką i pod telefonem, by odpowiedzieć na Twoje pytania, zareagować na zmiany i wychodzić z inicjatywą. Wszystko po to, by nie dać się zaskoczyć nowym algorytmom i oczekiwaniom internautów.

Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych

Daj się znaleźć swoim klientom. WYPROMUJ STRONĘ INTERNETOWĄ W GOOGLE przy pomocy ekspertów SEO/SEM.

CZYTAJ WIĘCEJ +
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów internetowych

PODBIJAMY WYSZUKIWARKI, dla naszych Klientów i ich biznesów. Skorzystaj z ofery pozycjonowania.

CZYTAJ WIĘCEJ +
Reklama w internecie

Reklama w internecie

Kampanie Google Ads, reklamy kontekstowe czy remarketing pomogą wypromować Twoją firmę wśród zainteresowanych Twoją ofertą internautów.

CZYTAJ WIĘCEJ +
Software

Software

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed imperdiet libero id nisi euismod, sed porta est consectetur.

CZYTAJ WIĘCEJ +
Copywriting SEO

Copywriting SEO

SEO copywriting to sztuka pisania wartościowych treści na strony internetowe, czyli takich, które są przyjazne dla klienta (sprzedają produkt lub usługę).

CZYTAJ WIĘCEJ +

Poszukujesz specjalisty od pozycjonowania stron?

Zleć to nam profesjonalistom, którzy od podstaw przygotują dla Ciebie kampanie. Jedyne co pozostaje w takiej sytuacji to kontakt z nami w celu zaplanowania kampani.

Tworzymy profesjonalne skuteczne pozyskujące bardzo dobre kampanie reklamowe.

Proces pracy

1

1. ANALIZA POTRZEB KLIENTA I BIZNESU

Jest to etap, w którym należy przeprowadzić wywiad. Wywiad ma za zadanie określić w pierwszej kolejności potrzeby klienta. To jak bardzo rozbudowana będzie kampania reklamowa.

2

2. TESTOWANIE KAMPANI

Jest to uruchomienie testowej kampani reklamowej wraz z wszystkimi narzędziami analitycznymi. Ma to na celu utwierdzenia nas w poprawnie zaplanowanej kampani reklamowej.

3

3. WDROŻENIE / DEPLOY

Należy uruchomić właściwą kampanie reklamową, z odpowiednim budżetem oraz mierzyć ją narzędziami analitycznymi. Należy również przeprowadzać co jakis czas kompleksowy audyt strony.

Pozycjonowane projekty

Pozycjonowane projekty

Pozycjonowanie stron internetowych (ang. search engine optimization) – to szereg działań marketingowych mających na celu uzyskanie możliwie najwyższej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwarek internetowych (np. Google). Bardzo często pozycjonowanie nazywane jest również optymalizacją strony dla wyszukiwarek internetowych lub po prostu SEO.

Walczyć o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania może każdy materiał, jaki tylko uda się odczytać i zaindeksować robotom sieciowym Google. Udział w tym niełatwym wyścigu mogą brać zarówno firmowe serwisy i sklepy internetowe, jak i blogi i portale o innym charakterze. W zależności od tego, czy zależy nam na promocji ogólnopolskiej (lub nawet ogólnoświatowej!) czy też widoczności strony dla użytkowników z naszej okolicy, pozycjonowanie możemy podzielić na lokalne i globalne.


Aktualizacje algorytmów

Każdego roku Google zmienia swój algorytm ok. 500-600 razy (a nawet więcej!). Większość zmian jest drobna, ale raz na jakiś czas wprowadzana jest duża aktualizacja algorytmu (taka jak Panda, czy Pingwin), która mocno wpływa na pozycjonowanie i wyniki wyszukiwania.

Znajomość dat aktualizacji pozwala specjalistom ds. marketingu w wyszukiwarkach internetowych wyjaśnić zmiany w rankingu i w ruchu organicznym na stronie, a także poprawić optymalizację. Poniżej znajduje się lista głównych zmian algorytmicznych, które miały największy wpływ na wyniki wyszukiwania oraz pozycjonowanie.

Aktualizacje algorytmów
Porozmawiaj z nami

MOZESZ LICZYĆ NA NASZĄ PEŁNĄ ENTUZJAZMU POMOC I INDYWIDUALNE PODEJŚCIE.

Obecność swojej firmy w sieci warto powierzyć fachowcom.