Co to jest content marketing i jego rola SEO?
PB MEDIA Studio Strony & Sklepy internetowe
Marketing treści – czyli content marketing. Jedna z najważniejszych rzeczy ale głównie ignorowany przez wielu klientów a przynosząca wiele korzyści treść na stronie która jest bardzo ważna.
W procesie pozycjonowania teksty odgrywają ważną rolę. Aby wspierać pozycjonowanie strony, powinny zawierać słowa kluczowe, na które strona ma być widoczna w top 10 wyszukiwarki. Algorytmy Google, które oceniają treść strony internetowej, badają także jakość i wartość tekstów. Rosnące wymagania wobec tekstów, sprawiły, że pozycjonerzy zaczęli odchodzić od prostych tekstów ze słowami kluczowymi, tzw. precli, na rzecz content marketingu, czyli bogatych i interesujących tekstów, które przy okazji zawierają frazy. Wartość tekstu dla pozycjonowania pod wieloma względami pokrywa się z wartością dla użytkownika.
Google ocenia wysoko teksty:
napisane poprawnie – bez błędów, naturalne – nieprzesycone słowami kluczowymi, przejrzyste – podzielone na akapity, z nagłówkami, wypunktowaniami, bogate – zawierające materiały dodatkowe – video, zdjęcia, wykresy, infografiki, unikalne – niepublikowane na innych stronach internetowych.
Obsługa copywriterska zawiera: